مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری همایش ملی زنان و مقاومت در خوزستان

«‌دوسعلی‌وند» گفت: همایش ملی زنان، مقاومت و حماسه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 08June 2021

رونمایی از پوستر همایش ملی زنان، مقاومت و حماسه در خوزستان‌«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از برگزاری جلسه ویژه کمیته بانوان دفاع مقدس در محل استانداری خوزستان خبر داد و اظهار داشت: همایش ملی زنان، مقاومت و حماسه به میزبانی خوزستان برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان برای رونمایی از پوستر این همایش افزود: نقش بانوان در ابعاد گسترده در دوران دفاع مقدس چنان حائز اهمیت است که تا سال‌ها نمی‌توان به ابعاد مختلف و پنهانی آن دست یافت.

دوسعلی‌وند ضمن تشکر از همراهی همه اعضا کمیته زن و دفاع مقدس شورای هماهنگی استان گفت: خوشبختانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، معاونان وی و دیگر مدیران بانوی فعال در ادارات مختلف خوزستان همکاری و همراهی خوب و جهادی با ما در انجام برنامه‌های مختلف داشتند که جای بسی امیدواری است که بتوانیم دین مان را به بانوان فعال دوران دفاع مقدس ادا کنیم.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: مراسم پایانی و تقدیر از برگزیدگان این همایش ملی که پوستر آن را به سراسر کشور منتشر خواهیم کرد در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار