برگزاری جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در قزوین

جلسه هماهنگی و تشکیل کمیته‌های ویژه آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در استانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 08June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امروز دومین جلسه هماهنگی به منظور بررسی جزئیات و تشکیل کمیته‌های ویژه آیین معنوی تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در محل یادمان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، «منوچهر حبیبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، سرهنگ «عباس برزگر» جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین،«شعبان نژاد» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین و ائمه جماعات شهر شال بر مبنای دستورالعمل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، کمیته‌های 6گانه‌ای به منظور برگزاری مناسب این آیین تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گزارشی از کارهای صورت گرفته در چند سال اخیر جهت کسب افتخار میزبانی شهر شال از شهید گمنام را ارائه کرد و در ادامه اعضا به بحث و بررسی موضوع پرداخته و تبادل نظر کردند.

بر این اساس و طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد در روز شنبه 23 خرداد پیکر این شهید جاویدالاثر وارد استان قزوین شود. این شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در شهرهای آبیک، قزوین، اقبالیه، تاکستان در روز چهارشنبه 26 خرداد در محل یادمان شهید ‌گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار