با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صورت گرفت؛

افتتاح نخستین نمایشگاه حضوری هنرهای تجسمی با عنوان «بهارنگ»

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی رشته نقاشی با نام «بهارنگ» توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مسئولان مربوطه، افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ - 08June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه گروهی هنر‌های تجسمی رشته نقاشی با نام «بهارنگ» امروز (سه‌شنبه) توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مسئولان مربوطه، در نگارخانه «رسول مهر» افتتاح شد.

این نمایشگاه در برگیرنده مجموعه‌ای از آثار هنرمندانی چون: «سعیده آرین»، «حمید جعفری شکیب»، «خدیجه رجبی»، «ابوالحسن ریاضی»، «فاطمه طهرانی»، «زهرا علیزاده»، «فرهنگ عاطفی»، «حسن نوروزنیا»، «بهداد نجفی» و «رضا یعقوبی قلعه‌نو» است.

افتتاح نخستین نمایشگاه حضوری هنرهای تجسمی با عنوان «بهارنگ»

«میثم مرادی» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: هنرمندان حوزه تجسمی هم مانند سایر رشته‌ها در شرایط فعلی همه‌گیری ویروس کرونا بیش از گذشته در حال خلق آثار هنری ارزشمند هستند و ما در تلاش هستیم تا شرایط مناسبی برای ارائه آثار هنر‌های تجسمی فراهم آوریم.

وی افزود: به‌همین منظور معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مجموعه نمایشگاه‌هایی را در حوزه هنر‌های تجسمی از سال گذشته با هدف تقویت هنر‌های تجسمی، فراهم کردن مجالی برای هم‌اندیشی و ارائه آثار هنرمندان استان تهران برنامه‌ریزی کرده است و در نظر دارد این نمایشگاه‌ها را به‌صورت مستمر در گرایش‌های مختلف برگزار کند.

«بهداد نجفی اسدالهی» برگزارکننده نمایشگاه «بهارنگ» با اعلام استقبال هنردوستان از برگزاری نمایشگاه‌ها و تاثیر هنر بر خلاقیت و مسئولیت هنرمند در قبال جامعه، توجه روزافزون به هنر را موجب دلگرمی هنرمندان و مشوق آن‌ها دانست.

«وحیدنیا» مسئول ارتباطات نمایشگاه «بهارنگ» نیز ضمن قدردانی از توجه و پشیتبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رسانه‌ها از هنر و هنرمندان، با اعلام برپایی نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ خرداد اعلام کرد که بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ امکان‌پذیر بوده و هنردوستان و هنرمندان می‌توانند با حضور در محل نگارخانه «رسول مهر» واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریا (مطهری) شمالی، ابتدای خیابان مروارید، به تماشا، گفتگو و تبادل نظر در خصوص آثار به نمایش درآمده بپردازند.

افتتاح نخستین نمایشگاه حضوری هنرهای تجسمی با عنوان «بهارنگ»

نمایشگاه «بهارنگ» با مجموعه متنوعی از آثار نقاشی هنرمندان استان تهران، پیش از این در فروردین به دلیل شرایط بیماری کرونا و بسته بودن گالری‌های هنری، به‌صورت مجازی در نگارخانه مجازی سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به‌نمایش گذاشته شده بود و هم‌اینک میزبان علاقمندان این رشته به‌صورت حضوری است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار