روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی:

مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد

روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد.
کد خبر: ۴۶۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ - 08June 2021

استفتائاتی که با منابع نامعلوم منتشر می‌شود مورد تأیید نیستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطلبی که درباره صالح و اصلح در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است اعتبار ندارد.

درپی درج استفتائی از حضرت امام خامنه‌ای در برخی صفحات رسانه‌های اجتماعی، روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: هر متنی که حاکی از نوعی ورود در انتخابات باشد از طرف دفتر مردود و بی اعتبار است. مطلبی نیز که اخیراً درباره صالح و اصلح عنوان شده است، اعتبار ندارد.

همچنین بخش استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جهت دریافت جدیدترین و آخرین استفتائات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به سایت (www.leader.ir) و کانال‌ها و صفحات مجازی رسمی به شناسه (@leader_ahkam) مراجعه نمائید و استفتائاتی که در فضای مجازی با منابع نامعلوم منتشر می‌شود طبعاً مورد تأیید بخش استفتائات دفتر نمی‌باشد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار