عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

هر جا انقلابی عمل کرده‌ایم رضایت و همراهی مردم را شاهد بوده‌ایم

«عبدالکریم جمیری» با بیان اینکه هر جا انقلابی عمل کرده‌ایم رضایت و همراهی مردم را شاهد بوده‌ایم گفت: قرار ما با ملت و انقلاب محرومان و پابرهنگان این نبود که امور بر مدار تبعیضات ناروا بگردد و نورچشمان و ولی نعمتان در پیچ و خم نظامات و تصمیمات غلط آزار ببینند.
کد خبر: ۴۶۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 08June 2021

هر جا انقلابی عمل کرده‌ایم رضایت و همراهی مردم را شاهد بوده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران به برخی از مشکلات استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم و این موضوع را در صحن مجلس اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از چهار هزار مگاوات برق تولید شده در آن نیمی را به شبکه سراسری برق تحویل می‌دهد افزود: در گرمای ۴۵ درجه به واسطه همین نگاه تبعیض آمیز تصمیم می‌گیرند تا با قطعی برق آسایش و آرامش مردمانش را سلب کنند.

جمیری افزود: در استان بوشهر آب شرب مردمانش را به برجام نافرجام گره زده‌اند و در فصل گرم سال بعضی از شهرها و روستاهایش هفتگی یا ۱۰ روز یک بار از نعمت آب آشامیدنی بهره می‌برند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بوشهر بیشترین خدمات را برای تولید و توسعه کشور ارائه داده و امروز هم برای توسعه ایران عزیز مطالبه می‌کند که اتمام پروژه نیمه تعطیل راه آهن به عزم جدی نیاز دارد اما گوشی بدهکار نیست و در اولویت بیستم بودجه قرار می‌گیرد.

جمیری یادآور شد: برای توسعه ایران عزیز است که می‌گوئیم ساخت پالایشگاه‌های مشابه ستاره خلیج فارس در شمال استان بوشهر که محل تقاطع خطوط انتقال نفت و میعانات گازی می‌تواند کشور را خام فروشی و تحریم نفت نجات دهد.

وی افزود: برای تسهیل جریان گردش کالا در کشور است که می‌گوئیم پروژه عمق بخشی به کانال ورودی به ارتقا تجهیزات بندر بوشهر را جدی بگیرید تا کشتی‌ها در سایر بنادر منتظر تخلیه بار نمانند و هزینه سربار آن دامن کشور را نگیرد.

جمیری عنوان کرد: با کمال تأسف با این‌همه فرصت برای خدمت به کشور کمترین بهره مندی را از توسعه کشور برده است به گونه‌ای که در شاخص‌های درمان و سلامت از آخرین استان‌های کشور است و از آمار بالای بیکاری رنج می‌برد و چنان نادیده انگاشته شده است که مردم عزیز و مقاوم آن از حداقل حقوق خود یعنی داشتن سند مالکیت محروم مانده‌اند.

وی با بیان اینکه هر جا انقلابی عمل کرده‌ایم رضایت و همراهی مردم را شاهد بوده‌ایم افزود: قرار ما با ملت و انقلاب محرومان و پابرهنگان این نبود که امور بر مدار تبعیضات ناروا بگردد و نورچشمان و ولی نعمتان در پیچ و خم نظامات و تصمیمات غلط آزار ببینند.

وی افزود: البته بسیاری از ریزش‌های امروز و کسانی که سنگ دفاع از غرب را به سینه می‌زنند روزگاری انقلابی بوده‌اند پس انقلابی بودن مهم نیست، شرط مهم انقلابی ماندن است و انقلابی ماندن به این است که تا توان داریم تحول خواه و اصلاح گر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار