تحلیلگر عراقی:

عصبانیت صهیونیست‌ها از وجود حشدالشعبی در عراق/ حشدالشعبی با تروریسم تحت‌الحمایه آمریکا جنگید

«احمد عبدالساده» با بیان اینکه «حشدالشعبی» با تروریسم تحت‌الحمایه آمریکا و صهیونیسم جنگید، گفت: واشنگتن و تل‌آویو نتوانستند حشدالشعبی را تحت سیطره خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۶۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ - 09June 2021

عصبانیت صهیونیست‌ها از وجود حشدالشعبی در عراق/ حشدالشعبی با تروریسم تحت الحمایه آمریکا جنگیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، «احمد عبدالساده» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق سخنانی را در خصوص حشدالشعبی مطرح کرد.

وی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به شدت از وجود حشدالشعبی در عراق عصبانی هستند.

این تحلیلگر عراقی گفت: علت عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی از حشدالشعبی این است که این گروه مقاومتی تحت سیطره آن‌ها قرار ندارد. حشدالشعبی تاکنون اجازه نداده است که آمریکا از آن به‌عنوان ابزاری برای تحقق اهداف خود بهره برداری کند.

عبدالساده در ادامه گفته است: حشدالشعبی یک گروه مقاومتی است که به منظور مقابله با تروریسمِ تکفیریِ داعش تشکیل شد؛ تروریسمی که تحت‌الحمایه ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست.

این کارشناس عراقی پیشتر گفته بود: برخی به دنبال آن هستند تا نیروهای حشدالشعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشدالشعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

عبدالساده در ادامه اظهار داشت: طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشدالشعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عراق همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشدالشعبی مبارزه می‌کنند و برای تضعیف آن تلاش می‌کنند، حامی داعش هستند. چندی پیش نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشدالشعبی پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار