مرکز رسانه‌ای فاطمیون منتشر کرد؛

شش سال فعالیت جنگ نرم فاطمیون + اینفوگرافی

مرکز رسانه‌ای فاطمیون در حالی ششمین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد که بسیاری از فیلم‌های تهیه شده در این مرکز رتبه‌های برتر و جوایز مسابقات و جشنواره‌ها را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ - 10June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز رسانه‌ای فاطمیون با هدف انعکاس و انتشار اخبار، اطلاعیه‌ها و خاطرات مربوط به رزمندگان لشکر فاطمیون که در میدان‌های نبرد سوریه سال‌ها درگیر مبارزه با تکفیری‌ها هستند، در تاریخ ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۴ بنا نهاده شد. در این بین تعدادی از رزمندگان فاطمیون پس از طی یک دوره آموزشی به همراه سلاح خود، دوربین به دست گرفته و در میادین جنگ حاضر شدند تا از طریق دوربین و رسانه صدای رسای دلاورمردان فاطمیون در عرصه نبرد با تروریست‌های تکفیری باشند.

از اردیبهشت سال ۱۳۹۲ که اولین گروه از نیرو‌های افغانستانی داوطلب حضور در جبهه سوریه شدند، این گوشی‌های موبایل رزمنده‌ها بود که بخشی از فعالیت‌های نظامی فاطمیون را ثبت و ضبط کرد. پس از این به منظور افزایش کمی و کیفی و تهیه آرشیوی از فیلم‌ها و تصاویر، مرکز رسانه فاطمیون تاسیس شد.

این مرکز در طول چندین سال فعالیت و با استفاده از ظرفیت مهاجرین افغانستانی توانست مستند‌هایی در ارتباط با حضور لشکر فاطمیون در سوریه و شهدای این لشکر تولید کند که در جشنواره‌های متعدد حائز جوایز و رتبه‌های برتر شد. تصویربرداران و خبرنگاران مرکز رسانه فاطمیون با از خودگذشتی و مجاهدت، ایثارگری و رشادت همرزمان خود در لشکر فاطمیون را از عقبه تا خط اول دفاع به تصویر کشیدند و در کنار خون شهدا این دوربین تصویربرداران بود که موفق شد فداکاری مجاهدان افغانستانی را از لنز دوربین‌ها و نوشته‌ها به جهان مخابره کند.

همچنین این مرکز، رسانه رسمی و مرجع اخبار و اطلاعیه‌های لشکر فاطمیون است.

در سالروز تاسیس مرکز رسانه فاطمیون، این رسانه اینفوگرافی‌ای از برنامه‌ها و اقدامات این لشکر تهیه کرده است.

نگاهی به شش سال فعالیت جنگ نرم فاطمیون+ اینفوگرافی و فیلم

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار