شهید مهدی باکری: با تکیه بر خدا از قدرت‌ها نترسید

شهید مهدی باکری سیزدهم اسفند ۱۳۶۳ قبل از شروع عملیات بدر در جمع نیرو‌های لشکر ۳۱ عاشورا در کنار رودخانه سابله طی سخنانی، بر نصرت الهی و پوشالی بودن قدرت دشمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۰ - 12June 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید مهدی باکری قبل از شروع عملیات در میان نیرو‌های لشکر ۳۱ عاشورا در کنار رودخانه سابله در روز سیزدهم اسفند سال ۱۳۶۳ آخرین سخنرانی خود را ایراد کرد که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس آن را منتشر کرده است.

آخرین سخنرانی شهید مهدی باکری پیش از عملیات بدر

متن سخنان شهید باکری به شرح زیر است:

«وقتی شما‌ها را می‌بینم، خوشحال می‌شوم. شما چهره‌هایی هستید که آبرو به اسلام و کشور داده‌اید. با اطمینان قلب حرکت کنید و مطمئن باشید که مرکز قدرت که خدای تعالی است نسبت به شما عنایت دارد. قدرت‌های دیگر پوشالی هستند، قدرت خداست که باقی است و خدا است که وعده کرده است «اگر او را نصرت دهید، شما را پیروز می‌کند» و شکی نیست که اکنون شما حق‌تعالی و کشور اسلامی و اسلام را نصرت می‌کنید.

روزی که انقلاب شروع شد ما هیچ نداشتیم. پیروزی ما با دست‌ خالی به دست آمد و بحمدالله تا به اینجا رسیده‌ایم که امروز مورد توجه تمام قدرت‌های بزرگ هستیم و تمام قدرت‌ها در این فکرند که با این انقلاب چگونه برخورد کنند. مطمئن باشید از آن قدرت‌ها کاری ساخته نیست، شما جنود خدا هستید و پیروزید.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها