حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه میانه:

حضور در انتخابات مانند جنگ با دشمن در خط مقدم است

سرهنگ «محمدی» گفت: آگاهی‌بخشی اقوام، دوستان و آشنایان و همراه‌سازی آن‌ها با نظام و انقلاب با حضور در عرصه انتخابات، عین جنگ با دشمن در خط مقدم است.
کد خبر: ۴۶۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ - 09June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی، درخصوص حضور فعال در انتخابات پیش‌ِ رو، اظهار داشت: آگاهی‌بخشی اقوام، دوستان و آشنایان و همراه‌سازی آن‌ها با نظام و انقلاب با حضور در عرصه انتخابات، عین جنگ با دشمن در خط مقدم است.

وی با یادآوری اینکه سرنوشت و آینده جامعه با دستان خود ما رقم خواهد خورد، یادآور شد: در کنار حضور حداکثری نباید از مساله انتخاب اصلح غفلت کرده و اجازه دهیم دوباره کشور به دست کسانی بیفتد که ملت را فدای دستیابی به اهداف خود می کنند.

محمدی رعایت قانون اساسی و خطوط قرمز نظام و انقلاب، و ولایت مداری را از مهمترین شاخصه‌ها دانست و تاکید کرد: کسانی که اعتقادات، باورها و ارزش های نظام و انقلاب را زیر سوال می برند، شایستگی لازم برای انتخاب را ندارند.

فرمانده سپاه میانه با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمنان و منافقین کوردل برای کمرنگ کردن انتخابات و انتخاب افرادی با اهداف همسو با آنان، بر لزوم بصیرت و آگاهی ملت تاکید کرد.

فرمانده سپاه میانه تاکید کرد: شهدا کسانی بودند که به مادیات و ظواهر دنیا دل نبسته و مشکلات را بر گردن دیگران نیانداختند و مردانه در برابر دشمن سینه سپر کرده و جان خود را فدای ماندگاری نظام و انقلاب کردند. ما نیز امروز باید از این شهدا و از امثال شهید سلیمانی‌ها، انتخاب درست را آموخته و در مسیر آنان، گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار