فرهنگسرای خانواده برگزار می‌کند؛

آیین اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من»

آیین اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ۲۲ خرداد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 09June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز شنبه ۲۲ خرداد  ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف تکریم والدین، دلخوشی‌های زندگی (داشتن خواهر و برادر)، اشاعه فرهنگ و زبان فارسی، شناسایی استعداد‌ها و ایجاد فضای سرگرمی برای خانواده‌ها در ایام شیوع کرونا با معرفی موجی از نویسندگان آپارتمانی طراحی شد.

همچنین فراخوان این برنامه ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ منتشر و متقاضیان تا تاریخ ۷ اسفند سال ۱۳۹۹ مهلت ارسال آثار داشتند و پس از انتشار فراخوان ۱۱۱ متقاضی از مناطق پنج، هفت، هشت و ۱۴ تهران و استان‌های کرمانشاه، خراسان جنوبی و خوزستان در جشنواره شرکت کردند.

آیین اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من»

این جشنواره در دو رده سنی کودک (هشت تا ۱۲سال) و نوجوان (۱۳ تا ۱۸سال) برگزار و پس از بررسی آثار توسط سه داور متخصص در زمینه داستان‌نویسی در رده‌های سنی کودک ۱۰ نفر و نوجوان ۹ نفر برگزیده انتخاب شد.

این برنامه در سامانه شهرآموخت با حضور برندگان به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/mfs برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار