حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های شهداست

حجت‌الاسلام «شکریان امیری» گفت: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق‌های رای با آرمان‌های متعالی شهیدان تجدید بیعت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 09June 2021

حضور در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان پیش از ظهر امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای امامان محله و طرح تحول اجتماعی شهر و روستا‌های غرب استان با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و مشارکت حداکثری همه آحاد ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی و انتخاب اصلح برای آینده روشن ایران اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر تجدید بیعت خواهند داشت با آرمان‌های متعالی امام (ره)، مقام معظم رهبری (حفظه الله) و شهدای ایران اسلامی و فرمانده نام آور و شهید جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای افزود: حضور حداکثری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در انتخابات یکی زیباترین جلوه و تجلی عشق و اراده مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت بیانات رهبری معظم انقلاب در سالروز رحلت حضرت امام (ره) با ملت بزرگ ایران اسلامی تصریح کرد: نخبگان حوزه و دانشگاه و همه آحاد ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی برای ناامید کردن دشمنان و حضور حداکثری و مشارکت عموم جامعه باید تلاش کنند.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود تاکیدکرد؛ حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات، آینده انقلاب و کشور را تضمین می‌کند و بهترین راه برون رفت از وضعیت کشور مشارکت عموم مردم بصیر ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای و انتخاب دولتی انقلابی و جهادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از برخی موضع گیری‌های خواص خاطرنشان کرد: موضع گیر‌ی‌های افراد خاص در جامعه باعث ایجاد جریان درست یا نادرست در بین احاد مختلف آن جامعه می‌شود بنابراین همه ما وظیفه داریم موضع گیری به موقع، منطقی و درستی داشته باشیم تا در حضور حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه نقش آفرینی کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان حضور در پای صندوق‌های رای را تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء دانست و اظهار داشت: تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری، مراجع، شهدا و سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و تشکیل این حکومت دینی آرزوی انبیاء و اولیاء الهی بوده و امروز حضور حداکثری و آگانه در انتخابات و انتخاب اصلح دفاع از این حریم است و انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستن اهداف آن شهدای عزیزی، چون سپهبد سلیمانی و ... را تقدیم انقلاب کرده است و باید راه آن‌ها را با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ادامه دهیم.

در ادامه حجت الاسلام جباری امام جمعه چالوس بر لزوم توجه به انتخاب اصلح تاکید و اهمیت تلاش برای حضور حداکثری را وظیفه همگان دانست و بیان کرد: روحانیت همواره و در صحنه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا و امروز در صحنه مهم انتخابات نیز حضور فعالانه و دلسوزانه دارد.

وی، شکوه و عزت ایران اسلامی را در سایه حضور ملت در صحنه‌های مختلف کشور به ویژه انتخابات عنوان کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی درصدد دلسرد کردن مردم به هر نحو هستند و باتوجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان عکس العمل به موقع داشت و انتخابات یکی از این امور برای خنثی سازی نقشه‌های آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها