حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در اردبیل:

قهر با صندوق‌ها خواسته و آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «عاملی» گفت: قهر با صندوق آرا خواسته و آرزوی دیرین استکبار جهانی است تا جمهوری اسلامی ایران را بر زمین بزنند.
کد خبر: ۴۶۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 09June 2021

قهر با صندوق‌ها خواسته و آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» قبل از ظهر امروز در همایش روشنگری در عرصه انتخابات در اردبیل اظهار کرد: حضور در پای صندوق رأی وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است که باید با شور و شعور برای تغییر شرایط به بهترین انتخاب دست بزند.

وی حضور گسترده مردم را در پای صندوق آرا در کنار نشان دادن حمایت و پشتیبانی ملی نوعی انزجار از استکبار جهانی اعلام کرد و گفت: تمام دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شدند تا ملت را از حضور در پای صندوق آرا در ۲۸ خرداد ناامید کنند که در چنین شرایط حساسی باید برعکس تفکر و اندیشه دشمنان و تبلیغات کور آنها ملت با گستردگی تمام در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

امام جمعه اردبیل به تلاش یک تنه رسانه‌های داخلی در خنثی کردن توطئه امپراطوری رسانه‌ای غرب را یادآور شد و تصریح کرد: پیروز واقعی در میدان انتخابات مردم هستند که قطعا با حضور خود تمامی حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان را برای چهار سال آینده خنثی خواهند کرد.

عاملی افزود: جمهوری اسلامی ایران بالاترین معیار و ملاک دموکراسی و حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف را در ۴۰ سال اخیر رقم زده و در هیچ کشوری به اندازه ایران انتخابات در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها برگزار نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۲۸ خرداد ملت ایران قطعا با انتخابی شایسته و حضوری گرم در صحنه بار دیگر تمام فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی،‌ ارزش‌ها و دستاوردهای آن نشان خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزاری سالم و با شکوه انتخابات را آبرو و عزت کشور و نظام اسلامی برشمرد و اضافه کرد: همه باید به تقویت بنیان‌های نظام اسلامی کمک کنیم تا دشمن نتواند با حربه‌ها و حیله‌های خود کوچکترین رخنه‌ای را در صفوف به هم فشرده ملت ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها