فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا:

وحدت نیرو‌های مسلح باید به فرهنگ تبدیل شود

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با اشاره به اتحاد ارتش و سپاه گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که وحدت نیرو‌های مسلح در همه سطوح به یک فرهنگ تبدیل شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ - 09June 2021

باید وحدت نیرو‌های مسلح به فرهنگ تبدیل شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف منطقه پدافند هوایی شمال غرب، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه، از ایستگاه راداری شهید توحیدی بیله‌سوار گرمی استان اردبیل بازدید و سطح آمادگی عملیاتی این یگان را مطلوب ارزیابی و از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این ایستگاه تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور در حاشیه این بازدید‌ها با ابراز خرسندی از وحدت و اتحاد میان ارتش و سپاه افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که وحدت نیرو‌های مسلح در همه سطوح به یک فرهنگ تبدیل شود.

امیر رحیم‌زاده همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: با حضور پرشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشِ رو، بار دیگر اقتدار نظام اسلامی به رخ دشمنان و بدخواهان کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار