پیام سردار باقرزاده در لحظه تفحص شهید دوران دفاع مقدس؛

مردم ایران را برای بهترین انتخاب دعا می‌کنیم + فیلم

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در لحظه تفحص پیکر شهید دوران دفاع مقدس گفت: در این نقطه برای همه ملت ایران دعا می‌کنیم و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 09June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روز گذشته پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات‌های بدر یا خیبر در شرق دجله کشف شد.

مردم ایران را برای بهترین انتخاب دعا می‌کنیم+ فیلم

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در لحظه تفحص پیکر این شهید اظهار داشت: این شهدا رفتند جمهوری اسلامی برپا شود و مستحکم شود و به آرمانهایش برسد. ملتی که جمهوری اسلامی را با خون شهدا برپا کرد، ملتی که وفادار به خون شهدا است قطعا در انتخابات به بهترین شکل شرکت می‌کند و بهترین انتخاب را خواهد داشت. پشتوانه این انقلاب همین مردم هستند و این مردم یعنی جمهوری. خدای متعال دل‌های ملت را متوجه و معطوف به اسلام کرد و خط اسلام و انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی افزود: مردم ما از خط لیبرال‌ها بهره‌ای نبرده و تفکر انقلاب را مردم سرلوحه قرار می‌دهند. امام فرمود این انقلاب کار خدا بود که توسط مردم انجام شد و کاری که خدا بکند زوال ندارد. در این نقطه برای همه ملت ایران دعا می‌کنیم و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار