حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

سرنوشت کشور با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح رقم می‌خورد

سرهنگ طاهرخانی با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت خود گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات نقش مهمی را در تعیین سرنوشت خود ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 09June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمداسماعیل طاهرخانی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، امروز در جمع هیات رئیسه و کارکنان شرکت شهرصنعتی البرز در تشریح طرح لبیک (حضور حداکثری در انتخابات) اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهور بازگرداندن امید به کشور است و این امر تنها با انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: به طور قطع رئیس جمهور اصلحی که دارای پشتوانه قوی مردمی باشد می‌تواند بسیاری از مشکلات هشت سال گذشته را به راحتی حل کند، بنابراین نباید از مشارکت حداکثری در انتخابات غافل بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز تصریح کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که در سخت‌ترین شرایط مدافع جمهوری اسلامی است و به امید خداوند این امر بار دیگر در انتخابات پیش رو ثابت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود رسانه‌ها برای ایجاد شرایط افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره برد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه حمایت قاطع مردمی توانسته است تا از گردنه‌های حساس و تاریخی عبور کند و در واقع اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نظام محسوب می‌شود.

طاهرخانی با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت خود گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات نقش مهمی را در تعیین سرنوشت خود ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم روز ۲۹ خرداد شاهد بیانیه‌ای از سوی رهبر انقلاب اسلامی در مسیر تشکر از حماسه‌ای که ملت ایران خلق کردند، باشیم و پیام ایشان مشت محکمی بر پیکر استکبار جهانی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها