جانشین فرمانده ناجا:

ملاک عمل در انتخابات معیار‌های رهبری است/ در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم

سردار رضایی با بیان اینکه تسلط و اشراف اطلاعاتی بالا نشان از این دارد که در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم، گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاتب اسلامی در ناجا اولویت است که تسلط و اشراف بالا در ماموریت‌ها خصوصا انتخابات گواه بر این ادعا است.
کد خبر: ۴۶۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ - 09June 2021

در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم/ ملاک عمل در انتخابات معیار‌های رهبری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون عملیات ناجا اظهار داشت: بایستی قدردان لطف بیکران خداوند متعال باشیم که این توفیق نصیب ما شده تا در این لباس مقدس در نیروی انتظامی خدمتگزار ملت شریف ایران اسلامی باشیم.

نیروی انتظامی بر اساس قانون وظیفه تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارد لذا با هرگونه تخلف انتخاباتی که موجب ناامنی در آن شود، برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نیروی انتظامی ماه‌ها قبل از انتخابات، این نیرو با به کارگیری ۳۰۰ هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.

توصیه به نامزد‌های ریاست جمهوری

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به انتخابات ۱۴۰۰ و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: از نامزد‌های عزیز منتخب ریاست جمهوری استدعا داریم که در اظهارنظر‌های خود خدا را فراموش نکنند چراکه انتخابات یکی از ارکان جمهوریت نظام است.

سردار رضایی در ادامه خطاب به نامزد‌های ریاست جمهوری توصیه کرد: امید است این عزیزان در تبلیغات انتخابات اخلاق مداری و خدامحوری را در اولویت قرار دهند ضمن اینکه در اظهار نظر‌های خود مرگ و معاد را نیز فراموش نکنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تاکید کرد: تمامی نامزد‌های انتخاباتی بایستی در مناظره‌ها و تبلیغات، امام خامنه‌ای را الگو قرار دهند؛ از سویی ملاک عمل در انتخابات نیز معیار‌های معظم له است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

انقلابی فرهنگی در راستای عاشورا

سردار رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی و در راستای بعثت پیامبرعظیم الشأن و عاشورا است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در راستای از بین بردن فساد رخ داد از این رو افرادی که در این نظام مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند بایستی با فساد مقابله کنند در غیر این صورت ظلم به انقلاب و شهداست.

وی در ادامه مطالب فوق تاکید کرد: بنابراین افرادی که انتخاب می‌شوند تنها باید به ارائه برنامه‌های آینده خود برای خدمتگزاری به مردم بپردازند نه اینکه افکار و روحیه مردم را خدشه دار کنند؛ قطعا ارائه برنامه‌ها به مردم برای انتخاب فرد اصلح کمک خواهد کرد.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: از تلاش‌های همکاران برای برقراری نظم در انتخابات و امنیت صندوق‌های اخذ رای قدردانی و برای همه آن‌ها از خداوند متعال صحت و سلامتی را خواستارم و قدردان خانواده‌های این عزیزان هستم.

وی در ادامه به تسلط و اشراف بالای ناجا در ماموریت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: گزارش‌های ارائه شده در این جلسه نشان از تسلط و اشراف همکاران در ماموریت‌ها دارد که از این جهت خداوند متعال را به دلیل وجود شما مجاهدان که با روحیه انقلابی و تکلیف مداری پای کار هستید سپاسگزارم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تسلط و اشراف اطلاعاتی بالا نشان از این دارد که در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ناجا اولویت است که تسلط و اشراف بالا در ماموریت‌ها خصوصا انتخابات گواه بر این ادعا است.

طرح‌های مبارزه با اراذل و اوباش، قاچاق کالا، سلاح و مهمات با قوت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

جانشین ناجا اعلام کرد طرح‌های این نیرو مقطعی نیست و پلیس مستمرا به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد و با هرگونه بی قانونی و بی نظمی مبارزه خواهد نمود و هیچ رخداد و یا مناسبتی ماموریت‌های ناجا را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

به کارگیری تمامی نیروها، استفاده از ظرفیت‌های موجود، پای کار بودن سایر دستگاه ها، استمرار آموزش، به روز کردن اطلس انتخاباتی و در راستای برگزاری انتخاباتی امن از دیگر مواردی بود که در جلسه کمیسیون عملیات ناجا از سوی سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها