واکنش آیت‌الله عیسی قاسم به اقدام سخیف سفارت آمریکا در بحرین

رهبر شیعیان بحرین به اهانت آمریکا به مردم مسلمان بحرین در برافراشتن پرچم همجنسگرایان در سفارت آمریکا در منامه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۶۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 09June 2021

واکنش آیت‌الله عیسی قاسم به اقدام سخیف سفارت آمریکا در بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رهبر شیعیان بحرین به اهانت آمریکا به مردم مسلمان بحرین در برافراشتن پرچم همجنسگرایان در سفارت آمریکا در منامه واکنش نشان داد و گفت: مردم را به رذایل اخلاقی و تربیت یافتن بر سر سفره آن دعوت می کنند. کالای ساقط شما ارزانی خودتان! حاشا که بپذیریم.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در پیامی جدید در خصوص اهانت آمریکا به مردم مسلمان بحرین طی برافراشتن پرچم همجنسگرایی در سفارت آمریکا در منامه گفت: وعده های بایدن در عدالت گستری به اشاعه فحشا در کشوری اسلامی نمود یافت.

متن پیام آیت الله شیخ عیسی قاسم بدین شرح است:

مشکل اساسی آمریکا این است که: انسان در نزد آن به مثابه «حیوان» است، علاوه بر قدرت تفکری در خدمت حیوانیت و حکومتی که در دست شهوت است.

و حالا میبینیم که دو وعده ای که بایدن و حزب دموکرات وی مبنی بر برقراری عدالت و نجات از ظلم داده بودند، در صادرکردن فرهنگ فحشا و لواط و زنا به کشور ایمان و عفت و پاکی -یعنی بحرین- نمود یافته اند! و مردم را به رذایل اخلاقی و تربیت یافتن بر سر سفره آن دعوت می کنند. کالای ساقط شما ارزانی خودتان! حاشا که بپذیریم، ما از آن برئیم و تمام.

سفارت آمریکا در بحرین! بدانید که مساجد ما آمادگی کامل دارند که برای هیات های (دیپلماتیک و..) کشور شما دوره های اخلاق کریمه برگزار نمایند، که نجات دهنده مردم آمریکا از سقوط و نجات دهنده بشریت از جنایات و ویروسهای اخلاقی مهلک شما مانند انواع تجارت جنسی اند.

آمریکا (اگر راست می گوید) بیاید به (کشورهای) ما علوم پیشرفته مادی را صادر کند و از طرف ما جلالیت و کرامت اخلاق اسلامی که مایه تهذیب حیاتشان است را به آمریکا وارد کند، شاید که افرادی مانند سفیر آمریکا در بحرین، از دعوت شرم آور به همجنسگرایی و ترویج آن خجالت بکشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها