امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد شهید و شورای عالی مناطق آزاد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری به امضا رسید.
کد خبر: ۴۶۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 10June 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی روز گذشته (چهارشنبه) با حضور «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمیدرضا مؤمنی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصاد در ساختمان مرکزی بنیاد به امضا رسید.

اوحدی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به برخی از موضوعات مطرح شده در آن اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت‌ها و اسناد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مناطق آزاد به عنوان گنجینه‌های گران‌بها از جمله موضوعاتی است که در این تفاهم‌نامه به آن‌ها پرداخته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت پیشبرد و تحقق این تفاهم‌نامه برای خدمت به جامعه ایثارگری،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم قرار داریم، باید با جدیت کار‌ها انجام شود و ارزش‌گذاری به جامعه ایثارگری در همه دولت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مؤمنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصاد نیز در این مراسم با اشاره به تلاش برای خدمات رسانی به ایثارگران در حوزه مختلف از جمله اشتغال، درمان و آموزش، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت خدمت رسانی به ایثارگران شتاب پیدا کند و در شورای عالی مناطق آزاد تجاری به مدیران تأکید شده است که به اجرای این تفاهم‌نامه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصاد در جهت خدمت به ایثارگران به امضا رسید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها