فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از رادار پونل:

چشمان بیدار پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: چشمان بیدار پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان ایران است و هر چشم بیدار در پدافند هوایی، نقش مؤثری در امنیت کل کشور دارد.
کد خبر: ۴۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 10June 2021

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ایستگاه رادار پونل از بخش‌های مختلف این ایستگاه راداری بازدید کرد.

وی در دیدار با کارکنان این یگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز پدافند هوایی در اولویت اول است»، گفت: چشمان بیدار پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور است و هر چشم بیدار در پدافند هوایی، نقش مؤثری در امنیت کل کشور دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: کارکنان پدافند هوایی همه با جدیت دست در دست هم در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم ایستاده‌اند و همین روحیه و غیرت رزمندگان ما موجب شده تاکنون هیچ دشمنی به خود اجازه ندهد چشم طمعی به کشور ما داشته باشد.

امیر صباحی‌فرد همچنین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در این یگان پدافندی، ضمن قرائت فاتحه، شهدا را شناسنامه اقتدار و صلابت انقلاب و کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که شهیدی دفن شده است، آن‍جا نماد تعصب، غیرت و بصیرت این ملت است و شهدای ما چراغ راه نجات و خط و مسیر بصیرت هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار