مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

توجه به «نقش روحانیت در دفاع مقدس» در فضاسازی موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقش روحانیون در دفاع مقدس بسیار قابل‌توجه بوده است؛ بنابراین در فضاسازی موزه دفاع مقدس خراسان رضوی هم پرداختن به نقش روحانیت در دفاع مقدس به‌عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 10June 2021

توجه به نقش روحانیت در دفاع مقدس در فضاسازی موزه دفاع مقدس خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست هم‌اندیشی کارگروه تدوین نقش روحانیت خراسان در دفاع مقدس، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس برگزار شد.

سردار «یوسفعلی‌زاده» در این جلسه، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت تدوین نقش روحانیت استان در جبهه‌های حق علیه باطل، اظهار داشت: علاوه بر پیگیری مجدانه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، تمهیدات لازم در خصوص تهیه محتوای نرم‌افزاری و طرح‌های هنری نیز در دست اقدام است و بنا داریم تا ظرفیت موزه به پیوست و پشتوانه یک محتوای جامع فرهنگی ارائه شود.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقش روحانیون در دفاع مقدس بسیار پر رنگ و قابل‌توجه بوده است و بر همین اساس، در فضاسازی هنری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی هم پرداختن به نقش روحانیت در دفاع مقدس به‌عنوان یک اصل اساسی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرکز اجرایی ویژه نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان، ذیل ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مختص شهر‌های مشهد و قم تعریف شده و راه‌اندازی آن در حال پیگیری است و می‌توان از ظرفیت پیشکسوتان روحانی خراسان رضوی در این مرکز اجرایی استفاده کرد.

در انتهای این نشست، ضمن پیگیری مصوبات نشست‌های پیشین این کارگروه توسط حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان»، مأموریت‌های آتی شعبه حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت خراسان رضوی در دفاع مقدس برای حاضران تبیین و در این خصوص هم‌اندیشی و مفاهمه شد.

حجج‌السلام «محرابی»، «خرم»، «جابری»، «سلیمانی» و «محمدی» از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس از دیگر حاضران این نشست بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار