حضور حداکثری، اقتدار ملی/ حجت‌الاسلام ادیانی:

انتخابات پایه مشروعیت نظام و انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: مشروعیت از ارکان اصلی انقلاب اسلامی و انتخابات پایه و اساس آن است.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 10June 2021

انتخابات، پایه مشروعیت نظام و انقلاب استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» در جمع کارکنان انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه ماه خرداد، ماه حماسه‌ای بزرگ در تاریخ ملت ایران است، اظهار داشت: در این ماه افتخارات بزرگی برای مردم در دوره های مختلف رقم خورده است.

وی در ادامه با اشاره به حماسه فتح خرمشهر، افزود: حماسه فتح خرمشهر دشمنان را به شکستی در مقابل عظمت ملت ایران واداشت و نقش شهیدان کاظمی، سلیمانی و لشکر همیشه پیروز 25 کربلا در این حماسه نقشی بی بدیل بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حماسه 15 خرداد را از دیگر افتخارات این نظام برشمرد و گفت: با خلق این حماسه بزرگ دگرگونی های بنیادین در ساختار سیاسی و اجتماعی کشور ایجاد شد و بنا به تعبیر امام عظیم‌الشأن یکی از پدیده های بسیار عظیم در تاریخ ملت ایران است.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه با بیان اینکه امام راحل با احاطه علمی و بینش عمیق نسبت به اسلام، جمهوری اسلامی را از متن قرآن و اسلام گرفت، گفت: مشروعیت از ارکان اصلی انقلاب و انتخابات در جمهوری اسلامی پایه و اساس مشروعیت نظام است.

وی توحید را مقدمه و محتوای قانون اساسی برشمرد و با شمردن مراتب توحید اظهار داشت: توحید در جمهوری اسلامی روح و اصل قانون است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به این که مردم، دولت و ملت از عناصر اصلی حکومت به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: با وحدت اقوام و این عناصر است که ایران قوی شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه با بیان اینکه حضور در انتخابات یک فریضه و واجب دینی و نصرت اسلام است، گفت: مردم مهمترین مولفه قدرت نظام هستند و حضور مردم در پای صندوق های رای است که به این قدرت مشروعیت می‌بخشد.

وی همچنین اظهار داشت: امروز که دشمنان داخلی و خارجی چشم به این انتخابات دوخته و همه مولفه های نظام را نشانه گرفته اند، حضور مردم در عمل به وظیفه شرعی‌شان است که آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان گفت: امروز نیروی انتظامی با کسب رتبه سوم در بین تمامی ارگان‌های کشور در بین مردم آبرومند است و باید این آبرو خرج نظام و اسلام شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار