حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئيس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۷۷ نزاجا:

کارگزاران نظام اسلامی پیوستگی با بیگانگان را در سر نپرورانند

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: کارگزاران نظام اسلامی باید در گفته‌ها، نوشته‌ها و اظهارنظرهای خود، استقلال کشور و تأمین مصالح و حقوق مردم را مدنظر داشته باشد و هیچ‌گاه اندیشه دوستی با دشمنان و پیوستگی با بیگانگان را در سر نپرورانند.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ - 10June 2021

کارگزاران نظام اسلامی هیچ‌گاه پیوستگی با بیگانگان را در سر نپرورانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «هادی غلامی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ متحرک هجومی «شهید نصر اصفهانی» ارتش، در نشست بصیرتی که با حضور کارکنان پایور و وظیفه این تیپ برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری در نظام اسلامی، استقلال‌خواهی و بیگانه‌ستیزی است؛ این بدان معناست که کارگزار نظام اسلامی باید حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور را همواره مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: کارگزاران نظام اسلامی باید در گفته‌ها، نوشته‌ها و اظهارنظرهای خود، استقلال کشور و تأمین مصالح و حقوق مردم را مدنظر داشته باشد و هیچ‌گاه اندیشه دوستی با دشمنان و پیوستگی با بیگانگان را در سر نپرورانند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ متحرک هجومی «شهید نصر اصفهانی» ارتش، گفت: خداوند در سوره نساء دوستی و تمایل به بیگانگان را از خصلت‌های منافقان دانسته و به اهل ایمان سفارش می‌کند؛ بنابراین مسئولان مبادا در تصمیم‌گیری‌های خود، دشمنان اسلام و بیگانگان را بر مؤمنان ترجیح دهند.

غلامی در ادامه از امانت‌داری به عنوان دومین ویژگی کاندیدای اصلح یاد کرد و افزود: امانتداری یکی از مهم‌ترین خصوصیت افراد برای اداره جامعه است.

وی ادامه داد: اداره جامعه اسلامی، امانتی است که از سوی خدا به مسئولان سپرده می‌شود و لذا وظیفه مردم است که این امانت را به کسانی که اهلیت و صلاحیت دارند، بسپارند؛ همچنین علم و آگاهی سومین شاخصه فرد اصلح است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ ١٧٧ تربت‌حیدریه، شجاعت و شهامت را چهارمین شاخصه کاندیدای اصلح دانست و گفت: مردان خدا در سایه ایمان قوی و یقین به حقانیت اهداف خود، هرگز از هیچ قدرتی جز قدرت خداوند متعال، هراسی به دل راه نمی‌دهند و جز در برابر خداوند متعال سر تسلیم فرود نمی‌‎آورند.

غلامی افزود: شایسته است فرد اصلح در موضع‌گیری‌ها و اظهارنظر‌های خود، از هیچ منصب و مقامی هراس نداشته باشد و بر این اساس کسانی که نفس ضعیفی دارند و در حوادث، مرعوب قدرتمندان و استعمارگران می‌‎شوند، شایسته نمایندگی مردم نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار