سردار سلیمانی در بازدید از اردوگاه معتادین متجاهر عنوان کرد؛

حمایت بسیج از خانواده‌های معتادان در قالب «کمک‌ مومنانه»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تا بازگشت افراد معتاد به چرخه زندگی، از خانواده‌های معتادان در راستای کمک مومنانه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 10June 2021

بازدید سردار سلیمانی از اردوگاه معتادین متجاهر/ حمایت بسیج از خانواده‌های معتادانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه «ابراهیم نجفی» معاون اجتماعی بسیج از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر شهید زیادیان در تهران بازدید کرد.

این اردوگاه با ظرفیت ۵۰۰ نفر علاوه بر ترک معتادین، با آموزش‌های لازم برای داشتن شغل مناسب و مشاوره‌های روان شناسی توسط پزشکان مجرب، زمینه را برای حضور افراد معتاد در جامعه فراهم می‌کند.

سردار سلیمانی در این بازدید ضمن تشکر از سپاه تهران بزرگ برای این اقدام ارزنده گفت: سازمان بسیج مستضعفین در هشت استان اقدام به ایجاد مراکز درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر با ظرفیت ۲ هزار نفر کرده است که ان‌شاءالله تا پایان سال این ظرفیت چندبرابر می‌شود.

وی با اشاره به حفظ کرامت افراد در اردوگاه‌های بسیج افزود: به‌زودی ظرفیت مرکز درمانی شهید زیادیان به پنج هزار نفر خواهد رسید و با اجرای طرح توسعه، سایر استان‌ها نیز اقدام به اجرای این طرح ارزنده خواهند کرد تا بتوانیم آثار مخرب این آسیب اجتماعی را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: تمام خدمات این اردوگاه‌ها به‌صورت رایگان است و بسیج تا بازگشت افراد معتاد به چرخه زندگی، از خانواده‌های معتادان در راستای کمک مومنانه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار