حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

لازمه تثبیت پیروزی‌های ۴۲ساله انقلاب اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است

سردار کریمی گفت: لازمه تثبیت پیروزی‌ها و موفقیت‌های ۴۲ ساله ملت ایران در انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولتی کارآمد و برگرفته از اراده عمومی ملت است و لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ - 10June 2021

لازمه تثبیت پیروزی‌های ۴۲ساله انقلاب اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری استان مرکزی اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری ديني و موجب استحکام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل می‌شود.

کریمی گفت: انتخابات عامل بی‌بدیل و تعیین‌کننده در تحکيم پشتوانه‌های مردمي نظام اسلامی، خنثی‌کننده تهديدات دشمنان و تضمین‌کننده امنيت ملي است.

وی ادامه داد: نگاه ما باید به انتخابات مثل فرصت باشد چراکه انتخابات فرصتی عظیم برای تجدیدقوای نظام اسلامی است و لذا باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: انتخابات در نظام اسلامی حیات مردم‌سالاری دینی را تقویت می‌کند و لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوی دست‌اندازی دشمنان علیه حرکت و پیشرفت کشور را خواهد گرفت و مسیر پیشرفت و حرکت ملت به سمت قله‌های بلند را هموار خواهد کرد.

کریمی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت همه‌جانبه ملت ایران در برابر ارزش‌های نظام اسلامی را نشان می‌دهد و تثبیت‌کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.

وی افزود: ملت ایران در سایه امنیت و آرامش که برگرفته از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان است به پیشرفت‌ها و قله‌های بلند دست پیداکرده و امروز امنیت و آرامش ملت و نظام اسلامی در گرو برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم می کند و دولتی که برآمده از حضور پرشور مردم باشد قطعاً می‌تواند در راستای حل مشکلات موفق‌تر عمل کند.

کریمی یادآور شد: لازمه تثبیت پیروزی‌ها و موفقیت‌های ۴۲ ساله ملت ایران در انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولتی کارآمد و برگرفته از اراده عمومی ملت است و لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشد و دعوت عمومی مردم به خلق حماسه انتخابات را رقم بزند روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: دعوت عمومی مردم به انتخابات یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که همه باید برای تحقق آن توانایی‌ها و ظرفیت‌ها را پای‌کار بیاورند و روابط عمومی‌ها با توجه به امکانات و توانمندی‌هایی که در اختیاردارند نقش به سزایی در این مسئله‌دارند.

کریمی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری ابتکارات و هنرمندی‌های لازم برای دعوت همه اقشار مردم به انتخابات یک ضرورت است و همچون میدان جهادی است که همه باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها