حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه استان البرز:

«انتخابات» رأس و قله دموکراسی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مولایی» با بیان اینکه انتخابات رأس و قله دموکراسی است، گفت: آمریکایی‌ها که قصد دارند دموکراسی را در دنیا توسعه دهند، چرا از انتخابات ناراحت و عصبانی هستند؟
کد خبر: ۴۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ - 10June 2021

انتخابات، رأس و قله دموکراسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در دومین جلسه مجامع سیاسی بسیج که با حضور فرماندهان ادوار بسیج و خانواده‌های معظم شهدا در سالن شهدای سپاه ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: طی 42 سال گذشته، صحنه‌های جنگ، مناظره و مناقشه دشمن با جمهوری اسلامی ایران همواره بلا انتفاع بوده است.

وی افزود: از هیچ عرصه‌ای نمی‌توانیم یاد کنیم که دشمن در آن با ما نجنگیده یا قصد جنگ نداشته باشد؛ از جنگ مسلحانه و تجاوز خارجی گرفته تا جنگ داخلی، ترور و تحریم. دشمن در همه عرصه‌ها از تمام راهکارهای موجود استفاده کرده اما هر زمان که جنگ را به ما تحمیل کرد، یا ناامید بازگشت و یا استراتژی و راهبردش شکست خورد تا جایی که رژیم صهیونیستی در ماجراهای اخیر از آمریکایی‌ها کمک خواست اما آن‌ها گفتند وارد جنگی نمی‌شویم که شکست بخوریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه دشمن از هر استراتژی و راهبردی استفاده کرد اما موفق نشد، اذعان داشت: انتخابات برای دشمنان از اهمیت بسیاری برخوردار است و طی 42 سال گذشته در هر دوره از انتخابات با تمام قدرت وارد صحنه می‌شوند و سعی می‌کنند با کمرنگ کردن حضور مردم به اهداف شوم خود برسند اما در هر دوره ملت ایران با بصیرت و آگاهی بسیار، توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

سردار مولایی عنوان کرد: اگر از آمریکایی‌ها بپرسیم که چرا به کشورهای مختلف حمله می‌کنید در پاسخ فقط یک جمله را بیان می‌کنند و می‌گویند: ما می‌خواهیم آزادی و ارزش‌های غربی را توسعه دهیم. می‌دانید آزادی و ارزش‌های غربی چیست؟ دموکراسی است و انتخابات در رأس و قله آن قرار دارد. آمریکایی‌ها که قصد دارند دموکراسی را در دنیا توسعه دهند، چرا از انتخابات که رأس و قله آن است ناراحت و عصبانی هستند؟

وی بیان داشت: ایران بیشترین عدد رأی‌گیری را در دنیا دارد و همین موضوع دشمن را دیوانه و خشمگین می‌کند زیرا مدلی که انقلاب اسلامی در دموکراسی ارائه کرده با مدل آن‌ها تفاوت دارد و مدل آن‌ها بیشتر دم خروسی است و هر که رفیق آمریکایی‌هاست، دیکتاتور است و با دموکراسی میانه خوبی ندارد. طی این سال‌ها، همواره تحریم در رأس تکنیک‌ها و تاکتیک‌های غربی‌ها قرار داشته و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: هر کجا تحریم‌ها جواب نداد، از تخریب استفاده کردند و درصورتی‌که این ترفند نیز جواب نداد، منطقه و کشور را ناامن کردند. دشمن قصد دارد با برهم زدن شرایط، مشارکت در انتخابات را کاهش دهد و هزینه‌های بسیاری را نیز در این زمینه صرف می‌کند. این فتنه‌گری و سازماندهی دشمن است که باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم به اهداف شومی که برای جمهوری اسلامی در سر دارد برسد.

وی خطاب به بسیجیان تأکید کرد: امروز توانایی‌های باعظمتی دارید که باید از آن‌ها استفاده کنید. از تمامی راهکارها و ابتکارات برای استفاده از ظرفیت‌های اقشار تأثیرگذار اعم از فرهنگیان، هیأت‌های مذهبی، اهالی هنر و رسانه، دانشجویان، دانش آموزان و نهادها و سازمان‌های انقلابی و تشویق و ترغیب تمام آحاد جامعه به حضور پای صندوق‌های رأی استفاده کنید. تولید محتوا در فضای مجازی نیز این روزها تأثیرات چشمگیری دارد که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها