حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار شهرستان کنگان:

یکی از الزامات جمهوریت نظام مشارکت مردم در عرصه انتخابات است

«پاک‌نژاد» گفت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است و همه دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و توأم با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۴۶۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 10June 2021

یکی از الزامات جمهوریت نظام مشارکت مردم در عرصه انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدعلی پاک نژاد» فرماندار شهرستان کنگان امروز در نشست با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است و همه دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و توأم با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حق رأی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی رقم زدن سرنوشت مردم به دست خودشان است.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مشارکت حداکثری در انتخابات، تلاش کنیم انتخابات پرشوری رقم بزنیم.

وی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با حضور و مشارکت حداکثری مردم را عاملی برای نمایش اقتدار نظام، دولت و ملت بیان کرد و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و امانت داری مجریان انتخابات در این شهرستان خاطر نشان کرد: مجریان انتخابات با آشنایی کامل به قانون انتخابات، تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار می‌گیرند.

فرماندار با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقشی محوری در ایجاد شور و شوق انتخاباتی دارند؛ گفت: رسانه‌ها به عنوان عنصر آگاهی بخش جامعه، نقشی تعیین کننده‌ای در انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور دارند.

پاک نژاد با تبیین اینکه امید، مهم‌ترین نیاز امروز کشور است اظهار داشت: باید تلاش کنیم با اعتماد سازی و امیدآفرینی، نشان دهیم که صندوق رأی قدرتمند و اثر بخش است و این مهم در گرو کار حرفه‌ای و منسجم رسانه‌ای است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان موضوع حفظ سلامت مردم و مجریان انتخابات را مهم‌ترین اولویت دانست؛ گفت: تأمین سلامتی مردم و عوامل اجرایی از ضروریات است.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان کنگان اولویت اساسی در انتخابات پیش رو را مر قانون و اصل بی‌طرفی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیأت اجرایی و نظارت و بازرسی شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور و آبرومند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار