حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه آبدان:

دشمنان دوست ندارند در انتخابات جریان حزب‌الهی بر سر کار آید

حجت‌الاسلام کارگر گفت: دشمنان از بیرون با قوه قهریه نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند؛ لذا از کلید واژه تحریم استفاده می‌کنند آن‌ها دوست ندارند که جریان حزب‌الهی بر سر کار آید تا در مقابل غرب بایستد.
کد خبر: ۴۶۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ - 10June 2021
دشمنان دوست ندارند در انتخابات جریان حزب الهی بر سر کار آیدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود کارگر» امام جمعه آبدان در نشست بصیرتی با بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها شهر آبدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمنان آب را بر امام حسین (ع) تحریم کردند امروز غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، وسایل الکترونیکی و ... بر ما تحریم می کنند.
 
وی گفت: امام حسین (ع) در هنگام تحریم دست از تلاش برای فراهم آوردن آب نکشیدند حتی در مسیر نهضت عاشورا و کربلا، چاه حفر کردند کاری که امام حسین (ع) در مقابل تحریم دشمن انجام دادند باعث شد امروز در جهان میلیون میلیونها نفر برای او گریه و عزاداری کنند و کمک نمایند قصه ی کربلا دوباره تکرار نشود.
 
امام جمعه آبدان با تأکید بر اهمیت انتخابات پیشرو و شیطنت های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان یک صدا می گویند انتخابات را تحریم کنید. 
 
کارگر تصریح کرد: دشمنان از بیرون با قوه قهریه نمی توانند انتخابات را تحریم کنند؛ لذا از کلید واژه تحریم استفاده می کنند آنها دوست ندارند که جریان حزب الهی بر سر کار آید تا در مقابل غرب بایستد.
 
وی افزود: دشمنان می خواهند کسی انتخاب شود که متمایل به غرب باشد، تا بتوانند مقاصد شوم خود را دنبال کنند. وظیفه ی ما این است که با نگاه واقع بینانه نسبت به کشور و انتخابات کمک کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها