نماینده ولی فقیه در گیلان:

رفتار عارفانه شهید عشوری الگوی جوانان امروز جامعه است

آیت‌الله «فلاحتی» رفتار عارفانه حسن عشوری را الگوی جوانان امروز جامعه دانست و گفت: شهید عشوری از روزی که خود را شناخت عارفانه عمل کرد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹ - 10June 2021

رفتار عارفانه شهید عشوری الگوی جوانان امروز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در چهارمین سالگرد شهادت بسیجی شهید «حسن عشوری» که در بقعه متبرکه ماچیان رودسر برگزار شد با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم گرامیداشت شهدا سبب ذلت دشمنان است اظهار داشت: این انسان است که رابطه خود با پروردگار را در دنیای مادی درست می‌کند و بر این اساس امام (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد.

وی با بیان اینکه هر کسی می‌تواند برای رسیدن به سعادت تلاش کند، خاطرنشان کرد: آن دسته از انسان‌هایی که تصمیم گرفتند خوب زندگی کنند و در دنیا و آخرت جاوید بمانند، خدا همه در‌های برون رفت از سختی‌ها را برای شان باز می‌کند و شهید حسن عشوری چنین انسانی بود.

آیت الله فلاحتی، رفتار عارفانه حسن عشوری را الگوی جوانان امروز جامعه دانست و افزود: شهید عشوری از روزی که خود را شناخت عارفانه عمل کرد و به شهادت رسید.

وی با تاکید براینکه وظیفه داریم یاد وخاطره شهدا را زنده نگه داریم، متذکر شد: شهید عشوری از جوانانی است که می‌تواند الگوی رفتاری همه انسان‌ها باشد.

امام جمعه رشت عزت ملت ایران را در گرو جانفشانی شهدا خواند و تاکید کرد: اگر آمریکا روبه افول است و جبهه مقاومت قوی شده، به دلیل تبعیت ملت ایران از راه شهدا است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از حضور آگاهانه ملت ایران در مراسم شهدا هراس دارد، خاطرنشان کرد: مقاومت تنها راه مقابله با قدرت‌های استکباری است.

آیت الله فلاحتی ملت ایران را الگوی مقاومت در دنیا برشمرد و تصریح کرد: اگر ملتی عمل صالح و ایمان به خدا داشته باشد پروردگار آن مردم را محبوب ملت‌ها می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری، متذکر شد: انتخابات صحنه دیگری برای حماسه سازی ملت ایران است و تمام دوستان و دشمنان به این حماسه می‌نگرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تحمل ملت ایران در برابر سختی‌ها و تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی نشان داد دین می‌تواند جامعه را اداره کرده و در برابر مشکلات رخ نمایی کند.

وی ملت ایران را دلداده انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار