هشدار صنعاء به ائتلاف سعودی:

سرنوشت نظامیان خارجی در یمن مرگ است

یک مقام جنبش انصار الله یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد تا زمانی که نیروهایش در یمن هستند، در معرض عملیات دفاعی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار دارند.
کد خبر: ۴۶۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 10June 2021

سرنوشت نظامیان خارجی در یمن مرگ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک مقام جنبش انصار الله تاکید کرد که عملیات نظامی علیه کشور‌های متخاصم علیه یمن ادامه دارد.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت: ما به کشور‌های متخاصم تاکید می‌کنیم که حضور نیروهایشان در یمن آن‌ها را در معرض حمله قرار می‌دهد و سرنوشت نظامیان خارجی در یمن مرگ است.

یک مقام میدانی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امشب چند تجمع نظامیان دولت مستعفی منصور هادی و ائتلاف در شمال استان مأرب را هدف قرار دادند.

این منبع گفت: یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند هواپیمای شناسایی پادگان صحن الجن در شرق مارب را هدف گرفت.

شبکه الجزیره هم از کشته شدن تعدادی در این حمله علیه مارب خبر داد، اما هنوز منابع صنعاء این خبر را تایید نکردند.

البخیتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازداشتی‌های حماس نزد عربستان سعودی هیچ اقدام نظامی در این کشور انجام ندادند و ریاض آن‌ها را به منظور راضی کردن اسرائیل بازداشت کرده است.

به گفته رسانه‌های یمنی، ائتلاف سعودی-اماراتی امروز در ۲۶ نوبت مناطقی از استان‌های صعده، مارب و حجه را بمباران کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار