مقام حماس: زمان زیادی منتظر بازگشایی گذرگاه‌ها نخواهیم ماند

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد، اگر جهان خواستار تداوم آتش‌بس است، باید برای توقف طرح صهیونیست‌ها در راستای کوچاندن ساکنان محله‌های قدس اشغالی، اعمال فشار کنند.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 11June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «خلیل الحیه» از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که اگر راهپیمایی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی موسوم به «راهپیمایی پرچم» به قوت خود باقی باشد، آتش‌بس نیز متزلزل خواهد بود.

خبرگزاری صفا به نقل از الحیه گزارش داد، اگر جهان خواستار تداوم آتش‌بس است، باید برای توقف طرح صهیونیست‌ها در راستای کوچاندن ساکنان محله‌های قدس اشغالی، اعمال فشار کنند.

وی با اشاره به لزوم مجبور کردن رژیم صهیونیستی به اجرای توافقات مربوط به شکست محاصره و تسریع در بازسازی نوار غزه، گفت: «مدت زمان زیادی، منتظر بازگشایی گذرگاه‌ها نخواهیم بود».

این مسئول حماس خاطر نشان کرد: «نمی‌توانیم ملت خود را ببینیم که در قدس و کرانه باختری اشغالی، مورد ظلم واقع می‌شوند و ما نیز کاری انجام ندهیم».

الحیه بر این باور است که اگر در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها سکوت کنند، این رژیم به تجاوزات خود ادامه داده و آن را افزایش می‌دهد.

وی تأکید کرد: «باید همبستگی مداوم وجود داشته باشد و مقاومت نوع این همبستگی را تعیین می‌کند؛ از بالن‌های آتش‌زا تا درگیری مستقیم».

این مسئول حماس تصریح کرد، مقاومت قادر است مکانیزم درگیری با صهیونیست‌ها را بر اساس زمان و نوع مناسب تعیین کند.

الحیه در پایان گفت که لبیک به درخواستهای تجمع در مسجد الاقصی و شهر قدس، یک وظیفه ملی است و تا زمانی که اشغالگری وجود دارد، باید مقاومت ادامه یابد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار