حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

حضور مردم در صحنه انتخابات از تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر است

سردار کرمی با اشاره به اینکه پس از انقلاب هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی از سوی دشمن طراحی شده است به خودشان برگشته است، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات از اسلحه و تجهیزات نظامی اقتداربخش‌تر است.
کد خبر: ۴۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 11June 2021

حضور مردم در صحنه انتخابات از تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به  اینکه حضور گسترده در انتخابات از تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای ولایتمداری و توجه به راه ولی خود در انتخابات حضور پیدا کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه در‌  طی ۴۲ سال گذشته نظام اسلامی همواره در نبرد با استکبار جهانی  بوده است، عنوان کرد: فتنه‌هایی که آمریکا و صهیونیست‌ها برای انتخابات پیش‌بینی کردند باید خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی از سوی دشمن طراحی شده است به خودشان برگشته است، عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات از اسلحه و تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن در این شرایط حساس کشور جنگ روانی در کشور راه انداخته است، بیان کرد: امروز تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات را وظیفه اجتماعی و ملی می‌دانند، ادامه داد: انجام این وظیفه بر مردم از بزرگترین واجبات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها