حضور حداکثری، اقتدار ملی/

جزئیات رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در انگلیس

بر اساس تصمیمات هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در انگلستان و در هماهنگی با ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امورخارجه، در حوزه انتخابیه انگلستان ۱۱ شعبه رأی‌گیری مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 11June 2021

جزئیات رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در انگلیسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بنا به اعلام روابط عمومی سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس، پیرو اطلاعیه شماره ۲ هیئت اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انگلستان، به اطلاع هم میهنان عزیز مقیم بریتانیا می‌رساند که همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱، این انتخابات در انگلستان نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس تصمیمات هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در انگلستان و در هماهنگی با ستاد انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امورخارجه، در حوزه انتخابیه انگلستان ۱۱ شعبه رأی‌گیری مستقر خواهد شد که از این تعداد، ۵ حوزه رأی‌گیری در شهر لندن و ۶ حوزه رأی‌گیری در شهر‌های منچستر، برمینگهام، لیدز، گلاسکو، کاردیف و نیوکاسل خواهد بود.

ساعات اخذ رأی از هم میهنان عزیز به مدت ۱۰ ساعت و از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ساعت ۱۹:۰۰ غروب خواهد بود.

بدیهی است در صورت ضرورت و به تشخیص هیئت اجرایی انتخابات، امکان تمدید زمان و ساعت رأی‌گیری به مدت محدودی و برای برخی از حوزه‌ها وجود خواهد داشت. به همین دلیل، از هموطنان گرامی تقاضا می‌کنیم که حدالامکان در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در حوزه‌های اخذ رأی حضور یابند تا هم موفق به ریختن رأی شوند و هم از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رأی‌گیری جلوگیری شود.

همچنین، بدلیل اعمال مقررات مربوط به کنترل شیوع بیماری کرونا در اماکن سرپوشیده در انگلستان، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود که حتماً هنگام حضور در شعب اخذ رأی، از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را رعایت فرمایند.

هموطنان ارجمند برای شرکت در این انتخابات ریاست جمهوری، حسب قانون و دستور العمل‌های صادره لازم است حتماً شناسنامه و کارت ملی و یا گذرنامه معتبر را با خود به همراه داشته باشند.

بدیهی است هرگونه تغییر و تحولی در حوزه‌های رأی‌گیری از همین طریق و یا ازطریق سایت سفارت به آگاهی هم میهنان گرامی خواهد رسید.

آدرس حوزه‌های رأی گیری در شهر لندن و شش شهر دیگر انگلستان بشرح زیر است:

1. London:

- Consulate of the Islamic Republic of Iran in London: 50 Kensington Ct, London W8 5DD

- Islamic Centre of England: 140 Maida Vale, London W9 1QB

- Islamic Universal Association: 20 Penzance place Holland Park London W11 4PG

- The School of the Islamic Republic of Iran: 100 Carlton Vale, London, NW6 5HE

- Ealing Town Hall, New Broadway, London W5 2BY

2. Other cities in UK:

- Iranian School of Manchester: 86 East Rd, Longsight, Manchester M12 5GZ

- ADP House: 35 Hanover Square, Woodhouse, Leeds LS3 1BQ

- Penylan Library And Community Centre: Penylan Road, Penylan Cardiff, CF23 5HW

- Tawheed Newcastle Islamic Centre: Cliftonville, Bentinck Road, Newcastle upon Tyne
NE4 6UX

- Imam Reza Cultural Centre: 20 Hospital St, Birmingham B19 3PY

Al-Mahdi Foundation: 65 Albert Road, Glasgow, G42 8DP

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها