نعیم قاسم: «شمشیر قدس» باعث یکپارچگی مقاومت در سراسر فلسطین شد

معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به اهمیت مقاومت، تأکید کرد که از زمان انتفاضه، ملت فلسطین تا به امروز بر توانمندی خود افزوده و پیروزیهایی به دست آورده است.
کد خبر: ۴۶۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 11June 2021

نعیم قاسم: «شمشیر قدس» باعث یکپارچگی مقاومت در سراسر فلسطین شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد که نتیجه مقاومت مردم این کشور، خیزش ملت فلسطین بود.

شبکه خبری المنار به نقل از قاسم گزارش داد: «ملت فلسطین مشاهده کرد که برادرانشان با امکانات ناچیز موفق شدند در برابر دشمن اسرائیلی به پیروزی برسند».

وی تصریح کرد، از زمان انتفاضه، ملت فلسطین تا به امروز بر توانمندی خود افزوده است و پیروزی‌هایی به دست آورده است.

این مسئول حزب الله با بیان اینکه به فضل مقاومت، ملتهای عرب به پا خاستند، خاطر نشان کرد: «لبنانِ ضعیف، امروز قدرتمند شده است... همه اینها به برکت مقاومت است».

قاسم با اشاره به توانمندی مقاومت در بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی، تصریح کرد: «برخی از نتایج مقاومت را در [نبرد] شمشیر قدس دیدیم که در فلسطین صورت گرفت».

وی با تأکید بر اینکه این نبرد، نقطه عطف واقعی است که تأثیر خود را در آینده بر جای خواهد گذاشت، گفت: «این نبرد، باعث وحدت مقاومت در سراسر فلسطین شد».

معاون دبیر کل حزب الله با بیان اینکه همه در فلسطین بر مقاومت به عنوان راهکار تأکید دارند، خاطر نشان کرد، مقاومت فلسطین، بازدارندگی در برابر دشمن را تثبیت کرد.

قاسم در پایان گفت که آسان نیست که دولت رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» را به تأخیر بیاندازد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار