حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در بوشهر:

کاندیدا اخلاق مداری و آداب تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند

آیت‌الله بوشهری گفت: از همه کاندیداها تقاضا دارم اخلاق مداری، ادب، آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.
کد خبر: ۴۶۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 11June 2021

کاندیدا اخلاق مداری و آداب تبلیغات انتخاباتی را مراعات نمایندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حکومت و نظام اجرایی در اسلام ابزاری برای تحقق امنیت، عدالت و پیشرفت در سایه ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی است.

وی با بیان اینکه بی‌تردید نظام حکومتی یک ضرورت اجتماعی و اسلامیت بر اساس مردم‌داری و مردم‌سالاری است، گفت: التزام مردم به اسلامیت، مجاهدت و پایداری در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران یک وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعامل دو سویه مسئولان حکومتی و مردم، یک نظام واره قوی و یک منظومه مقتدر تولید می کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه «س» بانوی یگانه جامع جمیع صفات الهی انسانی بود و هم در زمان حیات و هم در زمان وفات خویش منشاء برکات بسیاری برای جهان اسلام شدند افزود: به خانواده ها سفارش می کنم که با دختران گرامی خویش رفتاری پر از مهر و محبت داشته باشند و در عرصه تعلیم، تربیت و ایجاد مهارت زندگی آنان توجه ویژه نمایند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم مردم همانند دوره های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب کنند اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رای دهند.

وی گفت: امام راحل عظیم‌الشأن «ره» و رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» میزان فرد شایسته ریاست جمهوری با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت‌خواه و فساد ستیز، مردمی و به دور از زندگی تجملی، دارای روح امید به آینده و فعال، جوان‌گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان، ولایت‌مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالیت کردن، اعتقاد به ظرفیت‌های درونی با حفظ تعاملات هوشمندانه و عزتمند خارجی، دارا بودن برنامه برای حل مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: از همه کاندیداهای محترم و ستادهای آنان تقاضا دارم اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار