بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-14

روایت اولین روحانی جاوید الاثر دفاع مقدس در "مشق انتظار"

مدیر انتشارات مجنون گفت: کتاب "مشق انتظار" در خصوص اولین روحانی جاوید الاثر دفاع مقدس است که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.
کد خبر: ۴۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ - 09May 2015

روایت اولین روحانی جاوید الاثر دفاع مقدس در

امیر حسین انبارداران مدیر انتشارات مجنون در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار کرد: کتاب "مشق انتظار"  در خصوص اولین روحانی جاوید الاثر دفاع مقدس  است که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

وی افزود: شیخ احمد ظریفیان یگانه در چهلمین روز از  جنگ در جاده آبادان به ماهشهر به اسارت بعثیها در آمد. یکی از آزادگان که در زندانهای عراق بوده، با دیدن وی به همسر شهید نامه نوشته و از وجود وی در زندانهای رژیم بعث خبر می دهد. منتها تا به امروز از وی اثری نیست.

انبارداران ادامه داد: حالا با گذشت حدود 35 سال، محمد حسین ظریفیان دست به قلم شده و با تحقیق و مصاحبه با همسر، دوستان و همکاران پدر اطلاعاتی را جمع اوری کرده و  در قالب خاطرات کوتاه منتشر کرده است.

مدیر انتشارات مجنون ویژگی این کتاب را سی دی مصاحبه با همسر شهید در نیمه پنهان ماه عنوان کرد و گفت: در ضمیمه این کتاب، سی دی گفت و گو با همسر شهید وجود داره که هنوز در رسانه ملی پخش نشده است.

وی گفت: تا به امروز استقبال خوبی از کتاب ها صورت گرفته است. اگر بخواهیم نگاه تجاری به نمایشگاه داشته باشیم، هیچ وقت نباید از فروش در چنین نمایشگاهی راضی باشیم، ولی اگر به مثابه یک کار فرهنگی به آن بنگریم، تا به امروز فروش خوبی داشته ایم، در هر صورت نباید نگاه تجاری به این نمایشگاه داشت.

انتشارات مجنون در انتشارات مجنون راهرو 13، غرفه 26  قرار دارد.

 خاطرنشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار