حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه شهر برازجان:

شرکت در انتخابات گام اول ساختن آینده جامعه است

حجت‌الاسلام «مصلح» با بیان اینکه شرکت در انتخابات گام اول ساختن سرنوشت و آینده جامعه است، گفت:  انتخاب اصلح و تحقیق و تفحص در این زمینه نیز دومین گام این امر مهم است.
کد خبر: ۴۶۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 11June 2021

شرکت در انتخابات گام اول ساختن آینده جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه شهر برازجان در خطبه های نماز جمعه شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شرکت در انتخابات گام اول ساختن سرنوشت و آینده جامعه است اظهار داشت:  انتخاب اصلح و تحقیق و تفحص در این زمینه نیز دومین گام این امر مهم است.

وی گفت: در نگاه رهبری فرد اصلح را باید با ویژگی‌های تدین، تعهد، وفاداری به انقلاب و عزم و اراده نفوذناپذیر در مقابل دشمن داخلی و خارجی، دارای برنامه و کفایت لازم، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و ساده زیستی و دوری از اشرافی گری یافت.

مصلح خاطرنشان کرد: آشنایی به درد مردم، اعتقاد واقعی به راه امام، تثبیت مواضع عزت آفرین، تقید به مسائل اخلاقی و شناخت اولویت ها و فوریت‌های نظام و مردم از ملاک‌های تشخیص نامزد اصلح است.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه با وجود اینکه اقدامات خوبی در چندسال اخیر در حوزه تامین آب مناطق مختلف شهرستان دشتستان صورت گرفته اما برخی مناطق با مشکل جدی و قطعی آب مواجه هستند که موجب نگرانی مردم را فراهم کرده‌است تصریح کرد: از مسئولان دشتستان خواست در این زمینه  چاره اندیشی کنند تا بیش از این مردم شهرستان در این گرما دچار مشکل بی آبی نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار