موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی «پرچم»

پلیس رژیم صهیونیستی از توافق با نهاد‌های تندروی صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم» در بیت‌المقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ - 11June 2021

موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی «پرچم»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که با نهاد‌های صهیونیست برای برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس اشغالی به نام «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه موافقت کرده است.

به نوشته وبگاه معا، طبق این توافق راهپیمایی از خیابان «هنِفیئیم» به سمت خیابان «سلطان سلیمان» و سپس میدان «باب العامود» امتداد خواهد یافت و شهرک‌نشینان صهیونیست در این میدان و در نزدیکی مسجدالاقصی مراسم رقص و شادی برپا خواهند کرد و پس از آن به سمت میدان «تساهَل» و خیابان «باب الخلیل» حرکت خواهند رفت تا در نهایت به دیوار «براق» برسند؛ بنابراین بخشی از این مراسم تحریک‌آمیز در بخش محله‌های مسلمان‌نشین و بخشی نیز در محله‌های یهودی‌نشین انجام خواهد گرفت.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

علی‌رغم هشدار‌های مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - که احتمالا روز‌های پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند - وی، اما به‌دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی هشدار داده که برگزاری راهپیمایی پرچم در روز سه‌شنبه هفته بعد، می‌تواند باعث شروع مجدد تظاهرات‌های فلسطینی‌ها و حتی دور جدیدی از جنگ با نوار غزه شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار