معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

مشارکت بالا در انتخابات باعث مقبولیت نظام در داخل و خارج کشور است

«ربیعی مطلق» گفت: مشارکت بالا در انتخابات 28 خرداد باعث ایجاد مقبولیت برای نظام جمهوری اسلامی هم در داخل و هم در خارج از کشور می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ - 11June 2021

مشارکت بالا در انتخابات باعث ایجاد مقبولیت برای نظام  در داخل و خارج کشور می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «یعقوب ربیعی مطلق» مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان  اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات با عنوان لیله القدر نظام اسلامی نام می‌برد اظهار داشت: با برگزاری انتخابات و دادن رأی، یک نفر به عنوان مسئول انتخاب می‌شود .

وی ضمن بیان اینکه اثرات انتخاب تا زمان‌های زیادی پس از آن جریان دارد گفت: انتخابات یک حق برای تعیین سرنوشت آینده کشور است.

مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: خدمات شهید رجایی اگر چه دوران ریاست جمهوری ایشان کوتاه‌ترین دوره ریاست جمهوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ اما به خاطر خدماتی که در همین مدت برای کشور انجام داد در اذهان مردم ماندگار است.

ربیعی مطلق مشارکت در انتخابات را تکلیف خواند و گفت: اولین اولویت نظام اسلامی این است که رئیس جمهوری که بر سر کار می‌آید با مشارکت بالایی انتخاب شود.

مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات از افزایش اقتدار بین المللی کشور دانست و گفت: مشارکت بالا در انتخابات 28 خرداد باعث ایجاد مقبولیت برای نظام جمهوری اسلامی هم در داخل و هم در خارج از کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین اصل مورد نیاز برای کشور اجرای گفتمان عدالت در حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: اجرای گفتمان عدالت یکی از مصادیق اجرای عدالت به حساب می‌آید.

ربیعی مطلق با بیان اینکه نامزد اصلح کسی است که برای شفاف کردن ساختار کشور، برنامه داشته باشد افزود:  مؤلفه کارآمدی، یک مؤلفه مؤثّر در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها