امام جمعه کوهدشت:

مردم فردی جهادی و متعهد را انتخاب کنند

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: مردم بایستی فردی جهادی، انقلابی، متعهد را انتخاب کنند که نگاهش به غرب نباشد، در انتخابات شورا نیز به فردی رأی بدهند که بتواند وضعیت شهری را سامان ببخشد‌.
کد خبر: ۴۶۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ - 11June 2021

مردم بایستی فردی جهادی و  متعهد را انتخاب کنند که نگاهش به غرب نباشد

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته  این شهرستان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین احکام عملی اسلام که از بارزترین نشانه‌های متّقی به شمار می‌رود، نماز است، اگر نماز قبول شد سایر عبادات نیز قبول می‌شود، چراکه نماز ستون دین است.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگ‌شده است، افزود: مقام معظم رهبری به‌مثابه یک شهید زنده می‌ماند، ایشان نورافشانی می‌کند و خورشیدی تابان است که اقتدار ایشان در جهان به اثبات رسیده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت وجود ولایت‌فقیه در جامعه، عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند، خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اُخروی و پاداش فراوانی است.

وی با اشاره به تبیین مسئله جمهوریت و اسلامیت، تصریح کرد: برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم توسط غربی‌ها، تحریف برخی مسائل، القای دروغین مهندسی شدن انتخابات، ناکارآمدی، عملیات سنگین رسانه‌ای، برنامه‌ریزی برای التهاب آفرینی، تلاش برای هراس آفرینی، به چالش کشاندن ساختار انتخابات و … از جمله هجمه‌ها علیه مشارکت حداکثری است، ولی مردم ایران با حضوری گسترده و انتخابی اصلح در انتخابات پیش رو حرکت روبه‌پیشرفت را سرعت خواهند بخشید.

طهماسبی با اشاره به اینکه برجام به یک کاسبی برای برخی تبدیل‌شده است، بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری از سیاه نمایی و تخریب افراد خودداری کنند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت احداث سد معشوره برای لرستان و کوهدشت، گفت: مسئولان درزمینهٔ رفع مشکل پمپ گاز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و خیرین در راستای احداث پمپ‌های جدید ورود کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: هر رأی مردم تیری به قلب آمریکا، اسرائیل و غرب‌زده‌ها است، مردم بایستی فردی جهادی، انقلابی، متعهد را انتخاب کنند که نگاهش به غرب نباشد، در انتخابات شورا نیز به فردی رأی بدهند که بتواند وضعیت شهری را سامان ببخشد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار