فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اجرای پروژه‌های آب و کشاورزی رویکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰ است

سردار کریمی گفت: یکی از مهمترین رویکرد‌های بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰ اجرای پروژه‌های آب و کشاورزی است و در این راستا علاوه بر اینکه گام‌های بلندی برداشته شده، برنامه‌ریزی‌های خوبی برای امسال انجام شده است.
کد خبر: ۴۶۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 12June 2021

اجرای پروژه های آب و کشاورزی رویکرد بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (شنبه) در آیین سرکشی از رزمایش «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان فراهان اظهار داشت: خوشبختانه در این سال ها گروه های جهادی اقدامات بزرگی در راستای رفع غبار مظلومیت و محرومیت از مناطق محروم برداشته اند و در جبهه دفاع از مستضعفین و خدمت به ولی‌نعمتان حرکت شتابنده دارند و محکم ایستاده اند.

وی گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و ارایه خدمات به ولی‌نعمتان انقلاب مهمترین دستاورد گروه های جهادی است که خوشبختانه استان مرکزی از این نعمت ارزشمند به خوبی بهره مند شده و امروز بیش از هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

کریمی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای فعالیت های بسیج سازندگی است که با تکیه بر ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه مردم‌پایه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی که ایجاد اشتغال است را دنبال می کنند که ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در چند سال اخیر یکی از میوه های به ثمر نشسته تلاش های بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین رویکردهای بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰ اجرای پروژه های آب و کشاورزی است و در این راستا علاوه بر اینکه گام های بلندی برداشته شده برنامه‌ریزی های خوبی برای امسال انجام شده است.

کریمی بیان کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در حوزه محرومیت‌زدایی افتخارات بزرگی به یادگار گذاشته که در بخش عمرانی ساخت ۱۹۰ واحد مسکونی، بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی برای ولی‌نعمتان و اجرای ۱۴۰ پروژه مربوط به بخش کشاورزی و روستایی و در بخش غیر عمرانی محرومیت‌زدایی هم اقدامات گسترده ای انجام شده که اهدای ۸۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر از جمله اقدامات مهم است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط و حساسیت مقطع فعلی و در راستای ایجاد یک نهضت امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی رزمایش بزرگ جهادگران از نهم خردادماه شروع شده که جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف به مردم خدمات ارائه می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در طول این سال ها در راستای خنثی‌سازی توطئه های دشمنان و تبدیل تهدیدات به فرصت های بزرگ همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند و لذا امروز در امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی که یکی از نیازهای مهم کشور است، قطعا اقدام بزرگی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها