حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

انتخاب فرد اصلح یک آزمون الهی است

امیر «نجاتی» گفت: در کنار حضور در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و شایسته دیگر آزمون الهی است و ما باید کسی را برگزینیم که راه امام و رهبری را بداند و با مکتب اسلام آشنا باشد.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 13June 2021

انتخاب فرد اصلح و شایسته در انتخابات یک آزمون الهی استسرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بجنورد اظهار داشت: ایجاد یک حماسه بزرگ و با مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک ضرورت است و ملت ایران همچون گذشته بار دیگر با حضور سرنوشت‌ ساز خود به جهانیان پیام اقتدار و مقاومت خود را نشان خواهند داد.

نجاتی خاطر‌نشان کرد: انتخابات تجلی اقتدار ملی است و شرکت در انتخابات وظیفه مهمی است که همگان باید به آن عمل کنند. برای تحقق ایران قوی که مورد نظر حضرت امام خمینی (ره) و شهدا است همه باید احساس وظیفه کنیم و در انتخابات یوم اله داشته باشیم و با حضور حداکثری پای صندوق های رای و انتخاب گزینه اصلح راه امام و شهدا والا مقام راپاس بداریم.

این مسئول عنوان کرد: دشمنان زمانی مایوس و ناامید می شوند که مردم تمام قد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که متعلق به خودشان است و ره‌ آورد جان‌فشانی ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران در طول انقلاب اسلامی است؛ دفاع کنند و امروز این دفاع و حمایت در غالب حضور حداکثری پرشور و بانشاط پای صندوق های رای محقق می شود. در کنار حضور در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و شایسته دیگر آزمون الهی است و ما باید کسی را برگزینیم که راه امام و رهبری را بداند و با مکتب اسلام آشنا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار