کرج میزبان پیکر مطهر شهید «محمد اسحاقی» می‌شود

پیکر شهید «محمد اسحاقی» که هم‌زمان با دهه کرامت شناسایی شده در روز پنج‌شنبه 27 خرداد از سپاه البرز به سمت امام‌زاده طاهر (ع) کرج تشییع می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 13June 2021

کرج میزبان پیکر مطهر شهید «محمد اسحاقی» می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) پیکر شهید «محمد اسحاقی» از شهدای دوران دفاع مقدس شناسایی شد. پیکر این شهید والامقام روز پنج‌شنبه 27 خرداد ساعت 8:30 صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت خودرویی از ستاد سپاه استان البرز به سمت میدان شهدا، امام‌زاده حسن (ع)، مصلای استان و مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) کرج به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر این شهید گرانقدر بعد از ظهر روز چهارشنبه 26 خرداد در کانون شهید سبحانی شهر کرج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. با توجه به اینکه مراسم‌های استقبال، تشییع و تدفین پیکر این شهید به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت خودرویی تا گلزار شهدای امام‌زاده طاهر (ع) کرج برگزار خواهد شد، از مردم شهیدپرور استان البرز درخواست می‌شود با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار