فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

سردار طاهری از کشف یک تُن و ۳۰۶ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس استان سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 13June 2021

کشف یک تُن مواد افیونی در یک درگیری مسلحانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های «ایرانشهر، خاش و سراوان» با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب شرق کشور به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح دست یافتند که نشان می‌داد، اعضای این باند مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودرو‌های تندرو بارگیری کرده و قصد انتقال به داخل استان و مرکز کشور را دارند.

وی با اشاره به رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح توسط یگان‌های اطلاعاتی پلیس، عنوان کرد: همزمان پس از شناسایی خودرو‌های سوداگران مرگ در محور مواصلاتی «خاش-ایرانشهر»، یگان‌های عملیاتی پلیس، منطقه را تحت نظر قرار دادند که قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، اعضای این باند قصد فرار با محموله مواد مخدر را داشتند، عنوان کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، سوداگران مرگ زمانی که عرصه را برخود تنگ دیده و متوجه شدند تاب تحمل در برابر تکاوران انتظامی را ندارند، با رها کردن خودرو‌های خود به مناطق صعب العبور متواری می‌شوند.

سردار طاهری اضافه کرد: در این عملیات طی بازرسی از سه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه پراید، یک تن و ۳۰۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی قاچاقچیان متواری و تلاش برای دستگیری آنان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخوردی قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار