حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:

انتخابات، فرصت طلایی برای تغییر ریل مدیریت کشور است

حجت‌الاسلام «ناجی» گفت: انتخابات پیش‌رو فرصت طلایی برای تغییر ریل مدیریت کشور با روی کار آمدن دولتی پر تلاش، کاری، پرنشاط و انقلابی است.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 13June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «محمد ناجی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان، انتخابات پیش رو را فرصتی برای تقویت اقتدار ملی دانست و اظهار داشت: انتخابات پیش رو فرصتی برای تقویت اقتدار ملی در برابر دشمنان و معاندان و همچنین حل مشکلات و درمان هایی است که در صورت انتخاب آگاهانه و گزینش نامزد شایسته یا همان انتخاب اصلح حاصل خواهد شد.

وی افزود: در حقیقت انتخابات پیش رو فرصت طلایی برای تغییر ریل مدیریت کشور با روی کار آمدن دولتی پر تلاش، کاری، پرنشاط و انقلابی است که می تواند بر سرعت پیشرفت کشور بیافزاید و عقب ماندگی های ناشی از عملکرد غیر انقلابی همراه با سستی و تنبلی و حاکمیت روحیه شاه سلطان حسینی را جبران کند.

این مسئول عقب ماندگی‌های و مشکلات امروز جامعه را فاصله گرفتن از روحیه انقلابیگری دانست و تأکید کرد: در بسیاری از عرصه های راهبردهای، با حضور نیروهای متدین، انقلابی و پر تلاش شاهد دستاوردهای بزرگ در متن انقلاب بودیم، اما در عرصه‌هایی نیز با عقب ماندگی‌ها و ناکامی هایی مواجه بودیم. این عقب ماندگی‌های حال حاضر، ناشی از کسالت، فاصله گرفتن از روحیه انقلابی و بی توجهی مسئولین امر است که آثار آن عمدتاً متوجه طبقات ضعیف جامعه می‌شود، آثاری که با ارزش‌های انقلاب و آموزه‌های دینی مغایرت داشته و موجب نارضایتی مردم می‌شود.

ناجی در بحث انتخابات علاوه بر مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه و هوشمند به ویژگی اصلی رئیس جمهور کارآمد و انقلابی اشاره کرد و ابراز داشت: شرکت در انتخابات و رأی دادن همچون سایر اقدامات که مستلزم انگیزه، شناخت و تحرک برای اثربخش بودن نتیجه است، نیازمند توجه، صرف وقت و انرژی و کسب آگاهی برای شور بخشیدن به اصل مشارکت و رأی آگاهانه و هوشمندانه برای انتخاب رئیس جمهوری کارآمد و انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار