بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-16

ارائه بلیط نیم بهای موزه عبرت در نمایشگاه کتاب

علاقه مندان به بازدید از این موزه نیز می توانند با مراجعه به غرفه نشر موزه عبرت از دریافت کارت تخفیف 50 درصد بازدید بهره مند شوند.
کد خبر: ۴۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ - 10May 2015

ارائه بلیط نیم بهای موزه عبرت در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارت موزه عبرت با حضور در ببیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار خود را در زمینه تاریخ معاصر عرضه کرد.

بر اساس این گزارش این نشر کتابهایی نظیر "سینما فریاد"، "قلعه فلک الافلاک (زندان سرد رژیم پهلوی)"، "جلوه های ذکر خدا"، "قزل قلعه، زندان سرخ پهلوی"، "تازیانه های بی هدف"،"حقیقت به روایت واقعیت"، "مرثیههای زندان قصر" ، "شب را نهایت است"، "خندهای به رنگ رنج" و ... را ارائه کرده است.

این نشر در زمینه تصویر نیز مستند و فیلمهای "برای آزادی (حوادث آتش سوزی سینما رکس آبادان)، "خاطرات مشترک"، "روزهای خاکستری"، "ستارگان سپیده دم" و ... را عرضه کرده است.

همچنین علاقه مندان به بازدید از این موزه نیز می توانند با مراجعه به غرفه نشر موزه عبرت از دریافت کارت تخفیف 50 درصد بازدید بهره مند شوند.

انتشارات موزه عبرت راهرو 11، غرفه 2 قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار