معاون استاندار تهران در حاشیه افتتاح چند طرح محیط زیستی:

باید به سمتی برویم که دیگر کسی جرات تعرض به محیط زیست را نداشته باشد

چراغعلی با حضور در پاسگاه محیط‌بانی کن، سولقان و دیدار با محیط‌بانان این منطقه گفت: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط زیست را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.
کد خبر: ۴۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 13June 2021

باید به سمتی برویم که دیگر کسی جرات تعرض به محیط زیست را نداشته باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار تهران در این دیدار با تبریک هفته محیط زیست به محیط بانان و سربازان خط مقدم حفاظت از محیط زیست هستم، اظهار داشت: موضوع محیط زیست در تمام دنیا بویژه کشورهای توسعه یافته تبدیل به یک نهضت عمومی شده است.

وی با بیان اینکه قرار نیست محیط بانان، مدیران و کارکنان محیط زیست یکه و تنها از محیط زیست حفاظت و صیانت کنند، افزود: محیط زیست نیاز به یک نهضت و همراهی عمومی و کمک همه اقشار جامعه دارد و ما هم در این تعامل و همکاری نقش موثری خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: من پیش از اینکه خود را معاون استاندار در حوزه عمرانی بدانم یک سرباز و علاقمند به محیط زیست می دانم و افتخارم این است که به محیط زیست عشق می ورزم.

چراغعلی با اشاره به اینکه امیدوارم تعاملات و هماهنگی دستگاه ها و مردم برای پاسداری از این عرصه هایی که به امانت به ما واگذار شده و بسیار ارزشمند هم است مستمر باشد، تصریح کرد: باید دست به دست هم داد تا حفاظت و صیانت از محیط زیست را تبدیل به یک فرهنگ و نهضت عمومی کنیم و همه دستگاه ها و سازمان ها باید سرباز محیط زیست باشند تا بتوانیم محیط زیست مناسبی را برای مردم فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ادای احترام می کنم به شهدای عزیزی که در این مسیر جان به جان آفرین تسلیم کردند، اظهار داشت: امیدوارم به سمتی برویم که دیگر کسی جرات تعرض به محیط زیست را نداشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها