حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در همدان:

مقوله فرهنگ در مناظره‌ نامزدهای انتخابات مغفول ماند

آیت‌الله شعبانی گفت: نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌های خود سخنی از فرهنگ و هنر به میان نیاوردند به نحوی که مقوله فرهنگ در مباحث تبلیغاتی مطرح شده از سوی آنان، مورد غفلت قرار گرفت و مغفول ماند.
کد خبر: ۴۶۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ - 13June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثقی» امروز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی و شورای قرآن شهرستان ملایر، اظهار داشت: اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه اقتصادی قوی و تیم اجرایی کارآمد داشته باشند نباید منجر به غفلت از مقوله مهم و حساس فرهنگ شود.

وی با بیان اینکه غفلت از فرهنگ هر اندازه هم که رشد اقتصادی خوب داشته باشیم منجر به آسیب خواهد شد، تاکید کرد: با گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی، فراموشی فرهنگ و زیر سئوال بردن مباحث دینی در مناظره‌ها جای انتقاد و گلایه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: نتیجه جابجایی و تغییر تصمیمات و پروژه‌های فرهنگی ممکن است سال‌ها بعد مشخص شود و اتخاذ این تصمیمات نیاز به توجه مدیریتی و کار علمی و پژوهشی دقیق و مناسب دارد.

وی فرهنگ اقتصادی را یکی از معضلات کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ با بسیاری از مسائل همچون اقتصاد و سیاست گره خورده و امروز نگاه برخی مدیران ما بیشتر اقتصادی است و از مقوله فرهنگ غافل شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار