حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

حضور گسترده در انتخابات تجدید میثاق با خون شهیدان است

«رستمیان» حضور گسترده در انتخابات را تجدید میثاق با خون شهیدان دانست و گفت: مردم غیور و شهیدپرور ایران بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای پرشور و فراموش‌نشدنی را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۴۶۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 13June 2021

حضور گسترده در انتخابات تجدید میثاق با خون شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس در البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست شورای معاونین این اداره‌کل، حضور گسترده در انتخابات را تجدید میثاق با خون شهیدان دانست و اظهار داشت: علی‌رغم تبلیغات و کارشکنی‌های صورت گرفته توسط معاندین که قصد دارند به بهانه‌های واهی مردم را مأیوس کنند، مردم غیور و شهیدپرور ایران بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای پرشور و فراموش‌ نشدنی را رقم خواهند زد.

وی تأکید کرد: دشمنان بدانند انقلاب و نظام ما برگرفته از آموزه‌های اسلامی است که با خون هزاران شهید از جمله سردار سلیمانی، سیدالشهدای محور مقاومت آبیاری شده و خون شهدا آن را بیمه کرده است. ما هم به‌نوبه خود به‌عنوان عضوی از جامعه و کسی که در بطن نظام هستیم باید با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، مردم را به حضور پرشور در این انتخابات تشویق و ترغیب کنیم زیرا حضور در انتخابات در استحکام نظام و کشور مؤثر و لازم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امید است مردم با مشارکت حداکثری، ضمن خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ این کشور فردی را انتخاب کنند که بتواند با اندیشه، شجاعت و توانایی مشکلات مردم را حل کند. بسیاری از دشمنان در تلاش هستند تا با کارشکنی حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ کنند اما ما باید هوشیار باشیم و با گفتمان و ارتباط با مردم آن‌ها را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنیم تا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، بتوانیم یک انتخابات پرشور و حماسه‌ساز را برگزار کنیم.

رستمیان با تأکید بر لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی در جهت خدمت به ایثارگران بیان داشت: نشست‌های هم‌فکری و تخصصی موجب تعامل بیشتر و بارش فکری در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های بنیاد شهید و خدمت‌رسانی به ایثارگران می‌شود که بسیار مؤثر است. اقدامات مجموعه بنیاد شهید به‌صورت مستمر و دقیق در حال انجام است اما باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به ایثارگران، رضایت بیشتر آنان را جلب کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم با بسیج تمامی امکانات خدمتی در شأن ایثارگران را به آن‌ها ارائه دهیم ضمن اینکه در عین خدمت‌رسانی باید شرایط کرونا را نیز در نظر بگیریم و سلامتی ایثارگران و کارکنان را اولویت بدانیم. خدمات در مرحله اول باید به‌صورت غیرحضوری صورت گیرد تا خدایی نکرده سلامتی ایثارگران با خطر مواجه نشود. خدمت به ایثارگران خدمت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب است و در نهادی که به فرموده امام افضل نهادهاست باید الگو باشیم و با تمام توان به ایثارگران کنیم و مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها