افتخارآفرینی دانشجومعلمان یزد، در نهمین جشنواره «رویش»

کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی پردیس شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان یزد گفت: کانون سرود و موسیقی «حماسی» این دانشگاه در بخش فعالیت‌های گروهی، رشته سرود کرال مقام اول را در بین همه گروه‌ها و دانشگاه‌ها به دست آورد.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۸ - 14June 2021

«امین عزیزی» کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی پردیس شهیدان پاک نژاد دانشگاه فرهنگیان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: دانشجومعلمان منتخب پردیس شهیدان پاکنژاد یزد این دانشگاه در نهمین جشنواره «رویش» مفتخر به کسب رتبه برتر شدند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی رویش هرساله بین همه دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: این جشنواره ویژه کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی دانشجو معلمان یا دانشگاه‌های سراسر کشور است که در بخش فعالیت‌های گروهی، رشته موسیقی، گروه سرود کُرال پردیس شهیدان پاکنژاد مفتخر به کسب رتبه برتر شد.

عزیزی ادامه داد: در این جشنواره از همه دانشگاه‌ها اعم از دانشگاه فرهنگیان، آزاد، سراسری، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و ... و همه تشکل‌های این دانشگاه‌ها در قالب کانون‌های فرهنگی عمدتاً شرکت می‌کنند.

کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی پردیس شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان یزد خاطرنشان کرد: نهمین دوره جشنواره ملی رویش در بهاره ۱۴۰۰ برگزار شد و کانون سرود و موسیقی «حماسی» از پردیس شهیدان پاکنژاد یزد در بخش فعالیت‌های گروهی، رشته سرود کرال مقام اول را در بین همه گروه‌ها و دانشگاه‌ها به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار