حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

مردم با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد فتح خرمشهر دیگری را خلق می‌کنند

سرهنگ «نجمی» گفت: در ۲۸ خرداد امسال، بار دیگر مردم با حضور گسترده خود، حماسه سیاسی و فتح خرمشهر دیگری را خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ - 13June 2021

مردم با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد خرمشهر دیگری را خلق می‌کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی»، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در تودیع و معارفه فرمانده بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۲۸ خرداد امسال، بار دیگر مردم با حضور گسترده خود، حماسه سیاسی و فتح خرمشهر دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از ماه های گذشته تمام توان خود را به کار گرفته اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند، افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند در بحران ها و در انتخابات گذشته با بصیرت خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و آنها را مایوس می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اولویت نخست در انتخابات آتی این است که مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند تا مردم از نظام ناامید نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: این انتخابات از هر نظر حیاتی است و باید همه ما در این انتخابات، حضور گسترده داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: رسانه ها وظیفه سنگینی در انتخابات دارند و باید مردم را برای شرکت گسترده دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما مسوولان نیز نباید کاری کنیم که مردم از انقلاب و نظام دلسرد شوند، اظهار داشت: باید مسوولان برای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند تا این مشکلات رفع شود.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات سرهنگ «حسین عبداللهی، فرمانده پیشین تجلیل و سرهنگ «یاشار کافی مولا»، به عنوان فرمانده جدید بسیج رسانه آذربایجان غربی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار